4...wereldwijd - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cor en Marion Schavemaker - WaarBenJij.nu 4...wereldwijd - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cor en Marion Schavemaker - WaarBenJij.nu

4...wereldwijd

Blijf op de hoogte en volg Cor en Marion

23 Mei 2014 | Nederland, Amsterdam

We doen erg ons best, nog maar een mail versturen.
Familie, vrienden, collega's, buren iedereen wordt ingeschakeld. Overal komen de stemmen vandaan.
Nick verblijf al 4 maanden op Curaçao en heeft al zijn nieuwe vrienden gevraagd te stemmen. Nicht Wilma vraag in Zuid Afrika of de mensen haar neef willen helpen. De boekhouder en Jafra-manager stemmen vanuit Spanje, een oud buurmeisje doet vanuit Canada een duit in het zakje.
Cor doet tijdens zijn werk ook erg zijn best. "Natuurlijk wil ik uw zending even binnen zetten maar dan moet u wel op ons stemmen." Bij iedere klant laat hij stickers achter met het adres van de website.

En het werkt!!! We staan op de 6e plaats maar er kan nog 3 weken gestemd worden en zo langzamerhand raken onze mogelijkheden een beetje uitgeput.