6... YES! de 3e plaats - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Cor en Marion Schavemaker - WaarBenJij.nu 6... YES! de 3e plaats - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Cor en Marion Schavemaker - WaarBenJij.nu

6... YES! de 3e plaats

Blijf op de hoogte en volg Cor en Marion

14 Juni 2014 | Nederland, Assendelft

Als we weer terug zijn hebben al onze pogingen effect gehad! We staan op de 3e plaats. We hebben echter nog een week te gaan.
De nummer 5 en 6 zijn van plek gewisseld. Eigenlijk doen alleen nr 7 en een beetje 8 nog hun best om aansluiting te vinden.
Voorzichtig durven we erop te vertrouwen dat we inderdaad mee zullen gaan. Maar......je weet het nooit. Iedere dag zien we ook de andere nog stemmen vergaren.

Maar we hebben nog een troef achter de hand: het familie bedrijf Duineveld Transport, nu van mijn broer en neef, bestaat 125 jaar en daarom wordt er een groot feest gegeven. We zullen daar veel neven en nichten spreken dus we kunnen nog stemmen regelen.
Maar wat een verrassing: het bedrijf krijgt een koninklijke onderscheiding en mag zich Hofleverancier noemen. Heel bijzonder! Wat een prestatie! Dit is niet de tijd en plek om te leuren om stemmen. We vertrouwen erop dat het niet meer stuk kan. Er is nog 1 dag te gaan en we staan nog steeds 3.