8...DEN HAAG, nu wordt het echt. - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Cor en Marion Schavemaker - WaarBenJij.nu 8...DEN HAAG, nu wordt het echt. - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Cor en Marion Schavemaker - WaarBenJij.nu

8...DEN HAAG, nu wordt het echt.

Blijf op de hoogte en volg Cor en Marion

07 Juli 2014 | Nederland, Assendelft

We gaan vroeg op pad want we moeten om 10.00 uur in het hoofdgebouw van de ANWB in Den Haag zijn en we willen natuurlijk niet te laat zijn. Omdat inmiddels de vakantie in Noord Nederland is begonnen is het echter rustig op de weg en zijn we bijna een uur te vroeg.
Al in de hal komen we mensen tegen die we herkennen van de foto bij hun verhaaltje. We raken gelijk gezellig aan de praat, de eerste klik is er! Langzamerhand komen ook de andere stellen aan en er wordt over en weer heel geanimeerd gesproken. Allemaal voelen we een lichte spanning. Vol verwachting klopt ons hart....

Met z'n allen aan een grote tafel, koffie met een koekje. We zijn er klaar voor!

De hoofdredacteur van KCK neemt het woord:
De nummer 2 blijkt afgevallen te zijn wegens gezondheidsproblemen. Nummer 7 had inmiddels al andere plannen gemaakt voor vakantie in september dus nummer 8 heeft ontzettend veel geluk. Zij zijn vorige week gebeld en mogen mee.
De route is uitgezet door het Duitse verkehrsburo en gaat langs de mooiste plekken in het Harz gebergte. De groep is uitgenodigd door diverse locaties/restaurants/campings etc. die graag als tegenprestatie hun naam in het verslag willen zien. Onderweg zullen we diverse opdrachten krijgen. Meer wordt er niet verteld...jullie zullen wel zien.

Ook het begeleidings echtpaar dat de route al een keer heeft uitgeprobeerd stelt zich voor. Leuke mensen! Hij werkzaam bij de wegenwacht, altijd handig.

En de hoofdvertegenwoordiger van de Hymer-groep verteld over de geschiedenis van dit familiebedrijf. Zij stellen 6 verschillende merken campers ter beschikking. Zelf gaat hij ook mee. Hij deelt de enveloppen uit met daarin het merk camper dat we zullen gaan rijden.
Wij mogen op pad met een Burstner, welk type horen we pas vlak van te voren of misschien zelfs op de dag zelf.

Voor de foto's gaan we naar buiten. Op het parkeerterrein staat een mooie Hymer-camper. We zouden wel al op pad willen gaan.
we krijgen een jasje van het merk waar we mee zullen gaan rijden en dat we ook in die week regelmatig zullen dragen.
Het is een leuke groep, dat gaat gezellig worden!

We sluiten af met een heerlijke lunch in het grote personeelsrestaurant. Dag 1 is zeer geslaagd.

Dat we er allemaal een goed gevoel over hebben blijkt wel want iedereen stuurt vriendschapsverzoeken op FB.
zo is de social media wel leuk!

• 19 Juli 2014 - 15:37

Herman En Gerda:

Leuk idee zo'n site,

• 19 Juli 2014 - 23:17

Lucrete:

heel veel plezier met deze bijzondere vakantie

• 20 Juli 2014 - 08:21

Ben Kaars:

Heel veel plezier en fijne week toegewenst. Fantastisch dat je het hebt gehaald!

• 20 Juli 2014 - 12:44

Richard En Willy:

Jee wat leuk, ben erg benieuwd hoe de reis gaat verlopen.
    De voorpret is al goed, alvast heel veel plezier

• 20 Juli 2014 - 18:43

Raldy:

Hallo Cor en Marion,

geniet van jullie vakantie,

greets Ruud en Ral

• 21 Juli 2014 - 08:21

Wilma:

We wensen jullie vanuit Zuid-Afrika heel veel plezier met deze mooie reis.
    Groeten van Wilma en Patric

• 21 Juli 2014 - 15:30

Peter En Nelly:

Hallo Cor en Marion,

We zijn benieuwd naar jullie verhalen en hoe jullie de camperreis gaan ervaren.
    Nog even geduld, maar dan gaat het dus echt gebeuren. Alvast veel voorpret met de voorbereidingen.
    Groetjes, Peter en Nelly

• 21 Juli 2014 - 19:33

Bernadette En Wim:

Ga ervan genieten, we vinden het zo leuk dat jullie hebben gewonnen!

• 23 Juli 2014 - 21:15

Milly:

Dit gaat vast een geweldige ervaring worden. Geniet er van. Ik volg jullie, X Milly.

• 25 Juli 2014 - 23:47

Jacques En Anja Van Ammers:

hoi Cor en Marion,

veel plezier tijdens de reis!