9...niet aan te slepen....voor Senioren!!! - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Cor en Marion Schavemaker - WaarBenJij.nu 9...niet aan te slepen....voor Senioren!!! - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Cor en Marion Schavemaker - WaarBenJij.nu

9...niet aan te slepen....voor Senioren!!!

Blijf op de hoogte en volg Cor en Marion

26 Juli 2014 | Nederland, Assendelft

Dit is alweer verslag nr 9 en we zijn nog niet eens op pad!

Het zal de wet van aantrekkingskracht wel zijn.....sinds Cor ons heeft ingeschreven voor de camperchallenge zien en horen we van alles over campers.

Op de weg zien we ze overal rijden en kijken we al wat we mooi vinden en wat niet, wat lijkt ons praktisch etc.

Lieve vrienden vertellen ons hun ervaringen en tips (de wijn was lekker en het was weer laat!)

Zelfs Google weet wat we leuk vinden want overal verschijnen banners over campers, Bürstner, de Harz.

En in de krant viel mijn oog op bijgevoegd artikel.
Aantal campers niet aan te slepen.
Hoezo crisis? Of is die nu toch echt voorbij?

"Senioren die wat te makken hebben, zijn de typische doelgroep"
Nu mogen wij absoluut niet klagen (doen we ook niet) maar.............. we hebben nog lang niet genoeg "te makken" en .......
bij de doelgroep SENIOREN willen we zeker nog niet horen!

Dan klinkt "het grijze circuit" iets vriendelijker en dat ik daartoe behoor kan ik toch echt niet ontkennen.

(De eerdere verslagen zijn te lezen door "reisverslagen" aan te klikken links op deze pagina)

• 26 Juli 2014 - 22:00

Lieve Vrienden:

Net thuis van onze camper-reis en dit stel was brandnieuwsgierig naar onze ervaringen. Geen tijd dit weekend had ik ge-appt, misschien volgende week? "Nee vanavond" kreeg ik terug. Even in overleg met echtgenoot en toch gedaan. Het was ( als vanouds) fijn om bij elkaar te zijn. Een ding vergeten te zeggen over onze reis; Net als bij motorrijders is het gebruikelijk om mede-campers te begroeten met een handgebaar, dit heeft ons diverse keren een 'lam' handje opgeleverd. Doch camperen is "vrijheid!"

• 07 Augustus 2014 - 16:09

Ben Kaars:

Hallo Cor en Marion,
    Het wordt nu wel spannend hoor. Leuk zo'n probeervakantie.
    Groetjes,
    Ben