11...Harz....we komen er aan! - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Cor en Marion Schavemaker - WaarBenJij.nu 11...Harz....we komen er aan! - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Cor en Marion Schavemaker - WaarBenJij.nu

11...Harz....we komen er aan!

Blijf op de hoogte en volg Cor en Marion

13 September 2014 | Nederland, Assendelft

De tijd vliegt voorbij...nog maar 7 nachtjes slapen en dan is het zaterdag 20 september. Die dag worden we om 11.00 uur verwacht in Sassenberg, Duitsland bij de LMC fabriek.
Daar staan de campers voor ons klaar. Wij mogen op pad met de Bürstner Viseo 690 vertelde Leo Diepenheim, directeur van de Hymergroep Nederland ons. Die hebben we zien staan in Barneveld!
Maar voor die tijd hebben we nog een drukke week met een bezoekje aan de kapper, de schoonheidsspecialiste, de ANWB winkel, etc en moet er nog een originele rijm gemaakt worden waarin we ons voorstellen aan de andere deelnemers. Ik vertrouw er maar op dat dat net als in de decembermaand het beste gaat op het allerlaatste moment.

• 13 September 2014 - 23:50

MarieJosé:

Het gaat jullie lukken! Blijf vooral je zelf en geniet!

• 14 September 2014 - 08:34

Peter En Nelly:

Sterkte met de laatste loodjes deze week en heel veel inspiratie voor de rijm. Maak er wat moois van.
    Groetjes van ons uit Spaarndam

• 14 September 2014 - 10:26

Herman En Gerda:

We wensen jullie heel veel plezier, maar dat gaat vast lukken, zorg dat je niet uitgewoond aan de reis begint.

• 14 September 2014 - 22:29

Kees En Vera:

wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe, geniet van en met elkaar

groet kees en vera

• 15 September 2014 - 08:05

Marielle En Edwin:

Lieverds heel veel plezier. Lekker genieten!!!!

• 15 September 2014 - 17:07

Anne Marie:

Heel veel plezier en succes tijdens jullie trip!! Geniet ervan!!