21....en dan is het voorbij.... - Reisverslag uit Sassenberg, Duitsland van Cor en Marion Schavemaker - WaarBenJij.nu 21....en dan is het voorbij.... - Reisverslag uit Sassenberg, Duitsland van Cor en Marion Schavemaker - WaarBenJij.nu

21....en dan is het voorbij....

Blijf op de hoogte en volg Cor en Marion

27 September 2014 | Duitsland, Sassenberg

Het allerlaatste ontbijt krijgen we weer van Johan. Een lekker buffet. De winnaars hebben lekker geslapen maar lopen nog steeds met hun hoofd in de wolken. Voor hen is het niet de laatste keer dat ze in de camper hebben geslapen. Zij mogen in 2015 nog een week met een camper op pad. Bofkonten! Geluksvogels!
Leo komt nog even een intervieuwtje afnemen om onze ervaringen, op/aanmerkingen over de camper te noteren. Dit wordt allemaal aan de dealer doorgegeven. Burstner..we hebben genoten van je camper maar hebben wel een aantal verbeterpuntjes. Doe er wat mee.
Dan moeten de wc-tjes, de vuil en schoonwater reservoirs geleegd worden. Het laatste stukje van een half uurtje richting Sassenburg wordt met een beetje weemoedig gevoel afgelegd. Het was fantastisch maar het is nu echt over! Maar we zijn een hele ervaring rijker en hebben mooie mensen leren kennen.
In Sassenberg worden onze eigen spullen weer overgeladen in onze eigen auto. Nog even aan het werk met een emmertje sop en, dweiltjes. Alles is weer spic en span. Campers op de plek en dan nog een bakkie koffie met wat laatste woorden van Leo.
We zijn er allemaal een beetje stil van... is dit dan het einde??
Mooi niet!!
! We gaan naar de beurs in Utrecht! Daar staat de KCK stand en ook de Hymer groep. Spontaan werd gelijk besloten om daarna nog even met z'n allen te gaan ....ETEN.... want dat moeten we toch een beetje langzaam af gaan bouwen. Dus...wordt vervolgd.

• 28 September 2014 - 10:01

Peter En Nelly:

Hoi Cor en Marion,

Het is weer voorbij, jullie zijn weer thuis!
    Volgens de verhalen hebben jullie een prachtige week achter de rug.
    Nu een weekje bijkomen? We zijn benieuwd wanneer er een nieuwe camper op jullie pad staat....
    Marion, bedankt voor de leuke verslagen, we hebben er van genoten, kom maar gauw eens vertellen.
    Groetjes uit Spaarndam

• 28 September 2014 - 11:24

An, Han En Wim Koelma:

Hallo Cor en Marion,
    Wat hebben we genoten van jullie reisverslag!
    Wij zitten in Spanje in het huis, maar je verslag is iedere dag even door- en voorgelezen. Alsof we er zelf bij waren, wat zullen jullie genoten hebben!
    Heerlijk geschreven Marion, compliment hoor.
    Nu zijn we natuurlijk heel benieuwd naar wie de winnaar was.....maar zoals je schreef, jullie zijn eigenlijk allemaal winnaars.
    We zijn 3 november weer terug in Nederland en nemen dan wel contact met jullie op.
    Nu vanuit Roquetas de Mar lieve groetjes van ons allemaal.