25.....3 maal is scheepsrecht! - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Cor en Marion Schavemaker - WaarBenJij.nu 25.....3 maal is scheepsrecht! - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Cor en Marion Schavemaker - WaarBenJij.nu

25.....3 maal is scheepsrecht!

Blijf op de hoogte en volg Cor en Marion

23 Maart 2015 | Nederland, Assendelft

Het is niet te geloven wat een oproepje in de KCK voor een gevolgen kan hebben:
een leuke spannende tijd toen we stemmen probeerden te winnen met als eindresultaat prijs nr 1:
een fantastische week met een geweldige groep mensen in een heel mooi stukje Duitsland, de Harz.

Tijdens de week diverse opdrachten die we allemaal met veel enthousiasme hebben uitgevoerd en schijnbaar nog goed ook want we hebben gewonnen en daar was prijs 2:
met z'n tweeën nog een week zelf op pad mogen met een camper naar ...?...kies zelf maar.
Vele richtingen gingen onze gedachten op: Scandinavië, Alpen, Toscane, Normandië, Schotland, Kroatië.
Alleen allemaal een beetje ver voor één week. Dus voorzichtig vragen we of er een mogelijkheid is om de camper ook nog een week bij te huren.

En dan komt het antwoord oftewel daar komt prijs 3:
we krijgen ook de tweede week cadeau als ik in ruil daarvoor een blog wil schrijven met foto's erbij. Ik kan zeggen dat ik daar geen 2 tellen over na heb hoeven denken! Natuurlijk doen we dat!

We weten alleen nog steeds niet uit of jullie in juni foto's zullen gaan zien van Schotse kastelen, soldaten graven uit Normandië, een zekere scheve toren in Toscane of prachtige sneeuwtoppen van de Jungfrau bij Interlaken. Misschien wel van de Plitvice meren in Kroatië.

Wil je het niet weten? meld je dan af voor deze verslagen.
Heb je leuke tips voor ons? Dan horen we die graag!

• 23 Maart 2015 - 22:12

Peter En Nelly:

Hoi Cor en Marion,

Wat een geluksvogels zijn jullie! Maar het is jullie van harte gegund.
    We zijn heel benieuwd waar de reis heen gaat en uiteraard ook weer naar jullie belevenissen

Groetjes van ons uit Spaarndam

• 23 Maart 2015 - 22:26

Jits En Jeroen:

Tip voor Cor: vergeet je sigaren niet.

• 23 Maart 2015 - 22:32

Wim En Bernadette :

Gefeliciteerd mazzelaars, we zijn benieuwd wat het gaat worden. Verras ons maar. We zullen je blog volgen!

• 24 Maart 2015 - 09:07

Herman En Gerda:

Goed geregeld luitjes, zo'n verslag draai jij je hand niet voor om Marion.
    Mocht je nog reisbeschrijvingen voor Schotland of Toscane nodig hebben, dan weet je ons te vinden.
    Weten jullie al wanneer de reis aanvangt?

• 24 Maart 2015 - 11:17

Lia Aanstoot:

No better life than a good life!
    Geniet van deze mooie kans! Ik denk dat jullie gaan voor een heerlijk juni-zonnetje!

• 24 Maart 2015 - 13:21

Anne Marie:

Wat een extra top prijs!!
    En bestemming is een luxe probleem...haha
    Je kan bv via Interlaken door naar Italie...dan zijn er alweer 2!

• 24 Maart 2015 - 15:18

Ria Swart:

Proficiat, Marion en Cor! Wat een leuke nasleep. Begin mei komt onze camper bij de deur te staan. Zoals beloofd bellen we jullie dan om een kijkje te komen nemen. Wij weten (toevallig) voor dit hele reisseizoen al wat onze bestemmingen gaan worden (Antwerpen; Baltische landen; Drenthe; Schotland). Als jullie bij ons komen hebben jullie vast al gekozen voor een bestemming. Zo niet, dan hebben we nog wel ideeën voor jullie.
    Groetjes, Ria. Uiteraard ook van Jan.

• 24 Maart 2015 - 15:59

Elly Krijt:

Cor en Marion, geweldig weer, ik ga jullie zeker volgen! Noorwegen is te doen in 2 weken en dan wel de Fjordenkant, fantastisch, wij zijn er 3x geweest.

• 24 Maart 2015 - 22:42

Annemarie :

Geniet van TWEE heerlijke weken rondrijden in een camper ! Heel veel plezier!

• 25 Maart 2015 - 16:21

Esther:

Wauw, fantastisch nieuws!!! Geniet er van, jullie verdienen het!

• 25 Maart 2015 - 17:29

Truus Verwer:

Wat een Bofkonten zeg>>>> maar..............Van harte gefeiciteerd hoor, en maak er een mooie trip van, ik zie wel waar vandaan xxxx Truus

• 25 Maart 2015 - 20:12

Gerard Schavemaker:

Prachtig nieuws, Marion en Cor!
    Corrie en ik wensen jullie natuurlijk weer veel reisplezier; waar de reis jullie ook moge brengen.