01 We zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Cor en Marion Schavemaker - WaarBenJij.nu 01 We zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Cor en Marion Schavemaker - WaarBenJij.nu

01 We zijn er klaar voor!

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Cor en Marion

18 Juni 2015 | Nederland, Assendelft

We zijn er klaar voor: laatste was is weggewerkt, briefje met aanwijzingen voor de thuisblijvers hangt op de koelkast en de auto is volgeladen.
En dan bedoel ik ook echt VOL-geladen.
Wat een bende moeten we mee nemen! Dat zijn we niet gewend. Normaal zit alles in de caravan en hoeven we alleen maar kleding en leeswerk mee te nemen. Nu krijgen we een lege camper dus alles moet mee: servies, bestek, glazen, pannetje, beddengoed, handdoeken, stoelen, tafel, parasol (want we weten niet zeker of er een luifel aan de camper zit en we gaan toch echt de zon opzoeken), de skottel natuurlijk. Een kratje met nog ongelezen tijdschriften, boeken en reisinformatie, een kratje schoenen en slippers, een koffer met kleren, natuurlijk weer veel te veel maar ik kan niet kiezen, een paar boodschappen voor de eerste 2 dagen en onze Bürstner jasjes. Die hebben we overgehouden aan de camperreis en bevallen prima. Zullen we maar niet aantrekken bij de fabriek als we de LMC camper ophalen.
Morgenochtend om 7 uur start onze reis. We hebben er zin in!

• 18 Juni 2015 - 23:18

Herman En Gerda:

Het komt vast wel goed, mijn moeder riep altijd wat we niet hebben,maken we het eerst op en alles is te koop, het is alleen een kwestie van betalen. Haha.
    Hele fijne reis, geniet ervan en we blijven jullie volgen.
    Groetjes Herman en Gerda

• 19 Juni 2015 - 08:00

Anita:

Goedemorgen. Als ik dit schrijf zijn jullie al onderweg naar jullie vervoermiddel van jullie gewonnen prijs!! Heel veel plezier en doe voorzichtig. En leuk dat jullie weer ons op de hoogte houden van jullie camper trip! Dikke

• 19 Juni 2015 - 08:19

Egidius:

Heel veel plezier en geniet ervan,

Groetjes Elly en Egidius

• 19 Juni 2015 - 08:26

Wilma En Jan:

Geweldig! Eindelijk is he zover......heel veel zonnig camperplezier. We zullen jullie als camper vrienden natuurlijk volgen en in september de verhalen 'live' horen.
    Voor de komende 2 weken vooral genieten!
    Groetjes Jan en Wilma

• 19 Juni 2015 - 08:37

Anneke En Lenie:

een Goede reis en fijne vakantie, geniet er van .

• 19 Juni 2015 - 11:04

Betty Rijsmus:

Die LMC gaat jullie zeker bevallen. Weet er alles van. En vooral die mooie jasjes. Ontzettend veel plezier. Ik ga jullie zeker volgen !!! Peter en Betty.

• 19 Juni 2015 - 12:18

José:

Leuk om jullie verhaal weer te lezen. Heel veel plezier en een goede reis gewenst. ik hoop dat het genieten al begonnen is.
    Hartelijke groeten, Cas en José

• 19 Juni 2015 - 15:13

Peter & Nelly:

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie met de camper. Hopelijk komen jullie het zonnetje tegen. Doe voorzichtig en kom weervveilig thuis.
    Groetjes van ons

• 19 Juni 2015 - 16:10

Gert En Tanneke:

Een hele fijne rondrit met jullie camper toegewenst.
    Volgens mij een hele mooie bestemming.
    Groetjes van Gert en Tanneke

• 19 Juni 2015 - 16:18

An, Han En Wim Koelma:

Vanuit een heel zonnig en warm Roquetas wensen wij jullie een goede reis
    met ook veel zon en heel veel plezier! We gaan jullie volgen!
    Groetjes van An, Han en Wim

• 19 Juni 2015 - 17:48

Truus:

ooo.Ik dacht een kratje ...bier,,,,,, hahahha// nee het waren kratjes met voorraad, Heel Veel plezier Samen, en ..Genieten maar, ik lees wel,wat Jullie allemaal gaan beleven /doeiiiiiiiiii Truus

• 19 Juni 2015 - 18:52

Jitske & Jeroen:

Hoi lieve mensen,
    Wat heerlijk om weer verslagen te mogen lezen van camperaars.
    Kunnen we alvast voorgenieten !
    Heel veel rust en plezier....

• 19 Juni 2015 - 21:05

Loes En Frans:

Zalig om in te stappen en weg te wezen. Ondanks dat het instappen iets meer werk inhield dan jullie gewend waren. Het heeft ook weer zijn voordelen, denk ik? 's Avonds de camper neer zetten en niets meer indraaien

• 19 Juni 2015 - 21:07

Loes En Frans:

Mijn mail was niet klaar maar werd al doorgestuurd. Ik was benieuwd of je nog met de waterpas aan de gang moest?
    Geniet ze volop, maar dat is wel aan jullie toevertrouwd. We volgen de berichten.
    Ik duim voor super weer.
    Liefs Frans en Loes

• 19 Juni 2015 - 22:33

Anita:

Geniet er van en tot over een paar weken :-)

• 22 Juni 2015 - 23:45

Annette:

Heerlijk om zo op vakantie te gaan. Veel plezier en alleen maar veilige kilometers.

• 23 Juni 2015 - 13:31

Petra:

Wij hebben 5 maanden terug dezelfde camper gekocht. Zeer tevreden. Wij slapen in de breedte het extra matrasje ertussen en klaar. Super groot bed.Veel plezier en we volgen jullie verder.