dag 6 Dat hadden we niet verwacht - Reisverslag uit Waimes, België van Cor en Marion Schavemaker - WaarBenJij.nu dag 6 Dat hadden we niet verwacht - Reisverslag uit Waimes, België van Cor en Marion Schavemaker - WaarBenJij.nu

dag 6 Dat hadden we niet verwacht

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Cor en Marion

13 Juli 2017 | België, Waimes

Zon door het dakluik in het gezicht....DAT is lekker wakker worden.
Na een koude nacht hadden we dit niet verwacht.
Opstaan kost wat moeite...stijve kuiten van het klimmen op de kinderhoofdjes gisteren. Het pad naar het toilet protesteren ze flink...alweer klimmen? lijken ze te roepen.
Het is nog wel fris buiten dus ontbijten we binnen. Wat gaan we doen vandaag? is dan altijd de vraag.
Spa, Francorchamp, St.Vith, fietsen...keuze genoeg.
Maar eerst een bakkie in de zon...

Wat is dat heerlijk, de warmte op je lijf, het prachtige uitzicht, groen rondom, we zitten hoog dus kijken over allerelei bergen en dalen, de stilte, zelfs als je je best doet kun je nergens iets van verkeer horen, alleen maar vogeltjes. Waarom zullen we iets gaan doen?

Het stoeltje gaat achterover en de oogjes weer dicht. Dan pakken we een boek en lezen wat, Cor gaat afkoelen in het zwembad, daarna even languit op de buik.... dat hadden we gisteren echt niet gedacht.
Dit is Relaxen!
Genoeg sigaarmomentjes vandaag hoor Jeroen.
We hebben dus echt niets gedaan vandaag, rustdag.
Cor heeft zelfs geen zin om iets te maken voor het eten dus gaan we lekker voor bij het zwembad een grote schnitzel eten. Nog heerlijk in het ondergaande zonnetje met uitzicht op de bergen.
Ons lijf nog nagloeiend van de zon vandaag. Rozig.
Dit hadden we echt niet verwacht!

En nu pakken we lekker nog even het boek. Wel binnen want door de hoogte koelt het al behoorlijk af. Morgen zien we wel weer wat het ons gaat brengen, we verwachten gewoon niets meer.....

• 14 Juli 2017 - 15:37

Jeroen:

Hoi,
    Dat is vakantie op z`n best!
    Jits is druk bezig met opzoeken van de plaatsen waar jullie bivakkeren, interessant!
    Piepkleine camper gehuurd deze week, wat sigaartjes ingeslagen, wijn en nootjes ( geen hazelnoten ).
    Man man, nog één week....