dag 7 Weer in Nederland - Reisverslag uit Slek, Nederland van Cor en Marion Schavemaker - WaarBenJij.nu dag 7 Weer in Nederland - Reisverslag uit Slek, Nederland van Cor en Marion Schavemaker - WaarBenJij.nu

dag 7 Weer in Nederland

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Cor en Marion

14 Juli 2017 | Nederland, Slek

Onvoorstelbaar dat een mens zoveel kan slapen....met een lijf nog nagloeiend van het zonnetje van gisteren worden we wakker.

Vandaag is het plan om richting Sittard te rijden...heb altijd een beetje weemoedig gevoel in mijn onderbuik als de neus van de Ford alweer richting Assendelft gaat wijzen....maar we hebben nog een paar dagen.

Via een prachtige weg door het Hertogenwald en Foret d' Eupen rijden we richting Aken. Klein stukje snelweg maar dan gauw weer op de B-wegen. Op een parkeerplaats dachten we even te kijken welke camping het nu uiteindelijk zou worden maar....geen goed bereik....dus weer gewoon met het campingboek op schoot. Werkt ook nog steeds prima hoor.
Camping Marisheem in Echt wordt gebeld, "voor een paar dagen geen probleem maar daarna zijn we vol." Dat komt mooi uit.

Nog volop lege plekken maar diverse zijn gereserveerd vanaf zaterdag. We vinden een prachtige ruime plek en zetten voor de 4e keer de caravan waterpas. Het plan is hier 3 nachten te staan dus nu gaat ook de luifel uit het ruim. Of toch nog maar even wachten....dikke druppels...5 minuten later toch aan de gang en binnen 10 minuten zijn we volledig geinstalleerd, inclusief stormband want je weet maar nooit.

Een paar boodschappen gehaald en weer heerlijk gegeten met chefkok Cor. De pannen zijn nog nooit zo vaak gebruikt als deze vakantie, meestal is het de skottel maar die is nog op non-actief.

Voor de spijsvertering lopen we een rondje over de camping en het chaletpark.....wat een prachtige chalets staan er, met prachtig aangelgde tuinen, volop bloeiende planten, luxe tuinsets....hier lijkt geld te zitten... Mooi om te zien maar niets voor ons...iedere keer naar dezelfde plek.. Gelukig zijn we niet allemaal hetzelfde.

Nog even het boek en het verslag (wie A zegt zal B zeggen) en dan mogen we weer naar bed..Heerlijk. Tot morgen!

• 14 Juli 2017 - 22:56

Elly:

Alweer terug in het mooie Limburg! Ook dat is vakantie bij mooi weer. Het lange slapen komt bekend voor. Ook wij hadden dat in de Vogezen. Hoop dat jullie nog een paar dagen hebben, het wordt woensdag 26 graden. Groetjes van ons!

• 15 Juli 2017 - 10:43

Nelly En Peter:

Hoi Cor en Marion,

Wat gaat zo'n week snel voorbij he? Ik herken dat gevoel van weemoed als je weer richting huis gaat en weet dat de vakantie weer over is. Maar Limburg is prachtig en als het weer een beetje meezit nog even lekker het ervan nemen.
    Groetjes van ons

• 15 Juli 2017 - 18:07

Jitske:

Hoi skatties,

Heerlijk om al die verslagen te lezen.
    Je besteed er wel aandacht aan hoor!
    Wij zijn net bij de ANWB geweest.
    Kaarten, vignet Oostenrijk, zonnebril enz enz
    Druk met de voorbereiding bezig, voor onze vakantie.
    We spreken elkaar nog wel voor 22 juli.
    Geniet er nog van de Kerssentjes