dag 10 Weer thuis! Ook fijn - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Cor en Marion Schavemaker - WaarBenJij.nu dag 10 Weer thuis! Ook fijn - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Cor en Marion Schavemaker - WaarBenJij.nu

dag 10 Weer thuis! Ook fijn

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Cor en Marion

18 Juli 2017 | Nederland, Assendelft

Na de geweldige ervaring van de ballonvaart was het moeilijk in slaap vallen. Nog te veel adrenaline in het lijf. Ik had ook geen zin meer om 's avonds nog het verslag te schrijven...

En dan is de laatste dag alweer aangebroken....vakantie weken gaan nog veel harder dan werkweken..

De dag van opruimen...maar...regen tikt 's morgens op het dak en dat betekent een natte luifel. Dat is balen.
Cor gaat in overleg met de receptie...mogen we nog iets langer blijven...tot het zonnetje is doorgekomen...alstublieft?
Geen probleem.. dus had ik de tijd om het ballonvaart verhaal te tikken.. Cor is al begonnen met fietsen op het rek, toiletje legen, stoelen gedeeltelijk opruimen.
Ik haal binnen de bedden af, verzamel de was en ga met een doek door de caravan.
Inmiddels is inderdaad de zon gaan schijnen en de luifel droog. Als geroutineerd team is het allemaal zo opgeruimd.
..en dan is het echt over en uit.

Maar onderweg wil Cor toch nog wel even langs Soesterberg.
Wat we daar moeten doen?
Camper kijken!
Cor had een mooie gezien toen hij wat zat te googelen. Helaas dit model LMC is toch niet wat we zoeken, teveel drempeltjes, te hoge bedden en...te hoge prijs.

Als we thuis komen zitten de kids met open bekkies onder het zonnescherm...wat gaan we eten? thuisbezorgd.nl biedt uitkomst. Gezellig met z'n allen! ff bijkletsen.

En dan een verrassing...er is flink gewerkt aan de praktijkruimte! Top jongens! Blij mee.

Vandaag foto's bij de verslagen gevoegd, want dat lukte niet op de tablet, en het laatste verslag geschreven.

Nu draait de wasmachine weer op volle toeren, beddengoed etc kan weer in de caravan....klaar voor de volgende Trip! (of wordt dat met een camper?)

• 18 Juli 2017 - 14:19

Nel Willenbroek:

Bedankt voor je gezellige verhalen! Het leek soms heel eventjes alsof we ook op vakantie waren, haha. Fijn dat je nieuwe werkplek ook vordert. Ga zo door jongens, maak moeders maar lekker blij!!! Groetjes en graag tot een volgend reisverslag!

• 20 Juli 2017 - 20:55

Elly:

Natuurlijk, dat wordt een camper....! Als Cor zijn gedachten daar over dwarrelen kan het nog even duren maar volgende zomer rijden jullie camper